E-priročnik: Kako izvesti varno in nekonfliktno vrnitev sodelavcev na delovno mesto?

COVID-19 pandemija se počasi stabilizira. Organizacije in podjetja so že začela z odpiranjem delovnih prostorov, ali pa bodo to storila v kratkem. Prehod z dela od doma na opravljanje dela v delovnih prostorih bo za nekatera podjetja predstavljal velik izziv. Ustaljenih praks in postopkov namreč ni. Kako torej izvesti varno in nekonfliktno vrnitev ekipe na delovno mesto?

V nadaljevanju povzemamo 30-letno znanje in izkušnje z načrtovanjem delovnih prostorov podjetja Studio LIST ter priporočila slovenskih in tujih strokovnjakov, podjetij ter organizacij.

Skupen cilj: Varen in nekonflikten prehod na opravljanje dela v delovnih prostorih, v skladu s potrebami podjetij/organizacij ter njihovih ekip.

Pokukajte še v našo e-brošuro, kjer najdete praktične ideje, kako lahko v času epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje vaše ekipe.

Sedem glavnih ukrepov za uspešno vrnitev ekipe v delovne prostore

  1. Reorganizacija delovnih prostorov 🏢
    Priprava načrta reorganizacije delovnih prostorov upoštevajoč minimalno fizično razdaljo (1,5–2 m).
    Preberi poglavje →
  2. Priprava delovnih prostorov 🔧
    Čiščenje in razkuževanje, preveritev delovanja sistemov.
    Preberi poglavje →
  3. Priprava ekipe na vrnitev 👩‍💻
    Seznanitev vseh članov ekipe z ukrepi.
    Preberi poglavje →
  4. Nadzor dostopa do delovnih prostorov 🚪
    Priprava smernic za varen dostop.
    Preberi poglavje →
  5. Omejitev števila točk pogostega dotika 👆
    Sprejetje previdnostnih ukrepov (recimo: politika čiste mize).
    Preberi poglavje →
  6. Zagotovitev kakovostne komunikacije ☎️
    Skrb za odkrito komunikacijo z ekipo.
    Preberi poglavje →
  7. Vzpostavitev dela od doma 🏠
    Pomoč ekipi pri izvajanju dela na daljavo.
    Preberi poglavje →

Pri pripravi načrta varne vrnitve v delovne prostore vam lahko pomagamo. V 4 korakih za vas pripravimo predlog in smernice reorganizacije prostorov, da zagotovite ustrezno fizično razdaljo med člani vaše ekipe.

3D prikaz reorganizacije delovnih prostorov za znano slovensko podjetje z namenom zagotavljanja ustrezne fizične razdalje med člani ekipe.

Tri glavna opozorila

Tehnologija je in bo zagotovo tudi v prihodnje pomembno vplivala na delovanje podjetij/organizacij in način dela njihovih ekip. Kakšna bo nova normalnost?

Prijavite se na naše e-novice, kjer vas obveščamo o novostih in idejah s področja načrtovanja delovnih prostorov.