KAKŠEN TIP PISARN USTREZA VAM?

S pomočjo 9 vprašanj v 10 minutah prepoznajte prednosti in slabosti vaših delovnih prostorov. Ste zaradi njih produktivnejši ali vas pri delu ovirajo?

Naročite produkt Cena: 120 €, brez DDV

Ste strokovnjaki. Ste učinkoviti. Imate znanje,

da ustvarjate vrhunske izdelke in storitve. In ker je konkurenca huda, ves čas nadgrajujete vašo produktivnost ter medsebojno povezanost.

Vaša ekipa je vrhunska. Pa so tudi vaši delovni prostori?

Preračunano na 40 let delovne dobe, boste v vaših pisarnah preživeli 73680 ur. Ker je vaša ekipa najpomembnejša dodana vrednost vašega podjetja, je pomembno v kakšnih prostorih dela. Ti morajo bi organizirani in načrtovani po meri vaše ekipe.

Zakaj je pomembno nadgrajevati tudi pisarne? 

Če je ekipa motor podjetja, so delovni prostori ena izmed energij, ki ga poganja. Pozitivna ali negativna. Delovni prostori lahko produktivnost spodbujajo ali zavirajo. 

Kaj velja za vas? 

Odgovor je enostaven: Vprašajte svojo ekipo. 

Kako? 

Uporabite naše spletno orodje, ki vam z 9 vprašanji v 10 minutah pomaga prepoznati prednosti in slabosti vaših delovnih prostorov. Vam ti omogočajo produktivnio delo ali ne? 

 

Korak 1: Posredujemo vam povezavo do spletnega vprašalnika, ki jo pošljete vaši ekipi.

Korak 2: Vsi člani vaše ekipe izpolnijo vprašalnik (primer vprašanja).

Korak 3: Počakate na rezultate vprašalnika, ki vam jih v roku 7 delovnih dni pošljemo po elektronski pošti (primer analize vprašanja).

 

Na podlagi rezultatov vprašalnika boste lahko pripravili strategijo investicije v vaše delovne prostore, saj boste dobili ključne informacije o tem, kaj si želijo in kakšne potrebe imajo člani vašega tima. To pa je bistveno, ko se lotevate reorganizacije delovnih prostorov, če želite povečati produktivnost vaše ekipe.

Preizkusite naše spletno orodje za 120 EUR (cena je brez DDV-ja).

Hitro in enostavno preverite, ali vam vaši delovni prostori sploh omogočajo produktivno delo.

Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec, Chief of Staff at EKWB d.o.o.

Kaj s tem pridobite vi? 

Izveste:

  • kakšne delovne prostore vaša ekipa potrebuje za produktivno delo in vrhunsko delovno izkušnjo;
  • kaj v vaših delovnih prostorih deluje in kaj je potrebno čim prej spremeniti;
  • kako ekipa vidi vaše obstoječe pisarne;
  • katere so kritične točke, ki omejujejo produktivnost in medsebojno povezanost vaše ekipe.

Izognite se prostorskim odločitvam, ki pri delu ovirajo in izberite tiste, ki spodbujajo pozitivne izkušnje in višajo produktivnost.

Kako s tem pomagate skupnosti slovenskih podjetij?

Odgovore, ki jih zberemo s pomočjo orodja, združimo v skupno bazo vseh podjetij, ki so orodje uporabili. Pri tem ime podjetja izbrišemo in ohranimo vašo anonimnost. Splošna baza odgovorov pomaga celotni skupnosti pri odločanju o organizaciji delovnih prostorov. Odgovore vašega podjetja bomo posredovali izključno vam.

Lahko se odločite še za korak 4, ki ga za vas opravimo mi!

Na podlagi odgovorov vaših sodelavcev vam izdelamo smernice investicije v vaše nove delovne prostore – svetujemo vam, kaj morate storiti, da bodo vaši delovni prostori vašemu timu omogočali produktivno delo.

Si želite, da natančno analiziramo vaše obstoječe delovne prostore in vam pripravimo smernice investicije, na podlagi katerih boste lahko povečali produktivnost svoje ekipe in jim zagotovili vrhunsko delovno izkušnjo?

Vsako mnenje šteje

Na ta pa smo še posebej ponosni.

Sodelovanje našega podjetja z arhitekti in inženirji podjetja Studio LIST sega v leto 2001. V tem času smo razvili partnerske odnose in skupaj razvili vrsto projektov.
Strokovnjaki Studia LIST so razvili podobo naših industrijskih, poslovnih in stanovanjskih objektov, na katere smo zelo ponosni. Posebej bi rad izpostavil kreativnost in hkrati tehnično dovršenost njihovega dela. Ob tem lahko potrdim, da njihovo skrbno delo opravijo v dogovorjenih rokih in kar je za nas posebej pomembno, v okviru prej dogovorjenega finančnega okvirja.

Brez zadržkov priporočamo arhitekte in inženirje podjetja Studio LIST.

Peter Merkscha,
direktor
Merkscha Furnirnica d.o.o.
Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec,
chief of staff
EKWB d.o.o.
Vedno je lepo sodelovati z ljudmi, ki se poglobijo v tvoje želje in želijo razumeti, kaj hočemo povedati, kako hočemo izgledati in kaj hočemo predstavljati. Z arhitekti Studia LlST smo se veliko družili in pogovarjali o izbirah, rešitvah in idejah. Vedno sem vesela, da so znali prisluhniti in najti že včasih skoraj nemogoče rešitve.
Eno izmed mnogih rešitev, ki jo lahko poudarim in jo zelo pohvalijo tudi naše stranke, je klančina izpeljana iz stopnic, po kateri se lahko zapeljejo mamice z vozički. Ta ideja se mi je resnično zdela genialna, saj je odlično in nemoteče vpeta v prostor ter omogoča staršem enostaven vstop v našo trgovinico.

Hajdi Korošec Jazbinšek,
direktorica podjetja Hajdi.si
Otroška trgovina Hajdi
Z arhitekti Studia LIST smo začeli sodelovati kakšne tri ali štiri leta pred zaključkom projekta, na pobudo Občine Šentjur. S strani glasbene šole sem predstavila naša pričakovanja glede programske vsebine objekta, z željo, da bo objekt čim bolj primeren za osnovno glasbeno izobraževanje. Velikokrat smo se s Studiem LIST tudi sestali in premlevali ideje ter načrte.
Nisem vedela, kaj naj pričakujem, saj sem se z arhitekturo srečala prvič. Ko pa so mi pokazali vizualizacije oziroma 3D prostorski prikaz, sem si lahko prostor res dobro predstavljala. Prostor so mi prikazali tridimenzionalno. S pomočjo računalnika smo se sprehajali od sobe do sobe. Tako mi je bilo bolj jasno, kako bo vse skupaj izgledalo.

prof. Simona Zdolšek,
ravnateljica Glasbene šole skladateljev Ipavcev Šentjur
Glasbena šola skladateljev Ipavcev
S projektanti Studia LIST se vedno posvetujemo že v začetnih fazah nastajanja projekta. Z njihovo metodologijo projektiranja lažje določimo cene gradnje in tako že na začetku predvidimo obseg investicije, ki si jo lahko privoščimo.
Za nas je zelo pomembno, da projekt v nastajanju razumemo in si ga plastično predstavljamo. In ker vso načrtovanje poteka tridimenzionalno, je dajanje pripomb na projekt razumljivejše, lažje in hitrejše. Takšno projektiranje ni samo natančno, učinkovito in hitro. Omogoča nam realno oceno investicije in je zabavno, saj si že vazi načrtovanja lahko zelo natančno predstavljamo končni izgled projekta.

mag. Boštjan Štrajhar,
ravnatelj
Walfdorska šola in vrtec Savinja
S podjetjem Studio LIST smo prvič sodelovati leta 2012. V tem času smo skupaj sodelovali pri šestih projektih in še sodelujemo.
Vse objekte načrtujejo 3D – tridimenzionalno, kar nam omogoča hitrejše razumevanje danih rešitev, in posledično skrajša čas pridobivanja projektne dokumentacije. Čeprav smo stacionirani v Ljubljani, smo skupaj s projektanti Studia LIST vzpostavili sistem sodelovanja na daljavo, ki nam omogoča ažurno spremljanje napredovanja projektne dokumentacije in dajanja pripomb na projektne rešitve.

Boštjan Kolenc,
samostojni strokovni sodelavec za investicije in vzdrževanje nepremičnin
Zavarovalnica Triglav d.d.

Na kaj morate biti pozorni pri načrtovanju vaših delovnih prostorov? Vse informacije najdete v naši brezplačni e-knjigi.

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.

99,7 % uspešno dokončanje projektov.

S 73 % naročnikov ohranjamo dolgoročno sodelovanje.

V letu 2019 smo 63 % naročil pridobili po priporočilu obstoječih naročnikov.

Projekti, prilagojeni vašim željam. Z odgovornostjo do okolja.

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku pred, med in po gradnji.

Poslovni prostori IT podjetja iz Ljubljane

Delovne prostore smo preuredili tako, da omogočajo optimalno produktivnost in zadovoljstvo ekipe.

Nov proizvodni objekt podjetja Aplast

Dograditev novih proizvodnih površin, ki bodo podjetju omogočila razširjeno in produktivnejšo proizvodnjo.

Poslovni prostori podjetja EKWB

Obstoječe poslovne prostore znanega slovenskega IT podjetja smo prilagodili potrebam in željam njihove ekipe.

Pelikanova soseda – stanovanja na Razlagovi 7

Meščanska stanovanja z visoko kakovostjo bivanja.

Restavracija Gaj v Mozirju

Restavraciji s tradicijo smo s celovito prenovo vdahnili novo energijo.

Poslovni prostori podjetja Brihteja

Hitro rastočemu IT podjetju smo omogočili boljšo povezanost in sodelovanje med zaposlenimi.

Poslovni prostori Centra za fiziatrijo dr. Nikolić

Na izredno majhni kvadraturi (97 m2) nam je uspelo zasnovati kar 5 prostorov za obravnavo pacientov.

Poslovni prostori podjetja Termoshop

Nova programska razdelitev prostorov.

85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.

Ne dovolite si več svojega časa preživljati v neprilagojenih, nezdravih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne in varne delovne prostore.