Specialisti za načrtovanje poslovnih in proizvodnih prostorov 

Na kaj morate biti pozorni pri načrtovanju vaših delovnih prostorov? Vse informacije najdete v naši brezplačni e-knjigi.

S pomočjo naših strokovnjakov in spletnih orodij boste:

Pridobili ključne podatke, kakšne delovne prostore potrebuje vaša ekipa za produktivno delo in vrhunsko delovno izkušnjo.

Hitro ugotovili, v katere prostorske elemente je smiselno investirati.

Pridobili delovne prostore, kjer boste lahko učinkovito uresničevali svoje cilje in vizijo.

Kako vašo vizijo prenesemo v prostor?

 

SKUPNA ZGODBA Zakaj potrebujete nove delovne prostore? 

Prvi korak v procesu načrtovanja je definicija poslanstva, vizije in vrednot podjetja. Natačno je potrebno opredeliti cilje zasnove novih delovnih prostorov. Poskrbeti je potrebno tudi za ustrezno informiranost in navdušenje ekipe.

Na voljo imamo orodja, s katerimi lahko hitro in učinkovito pridobimo informacije, kako delovni prostori vplivajo na ekipo ter njihovo produktivnost. Postopek ne zahteva pogoste odsotnosti od dela osnova je 20 minutni vprašalnik in nato posamezni sestanki vodstvene skupine. Celoten proces organiziramo mi. Rezultati so hitri, enostavno berljivi in delodajalcu omogočajo, da se posameznih problemov loteva po fazah, v skladu s finančnim okvirjem, ki ga ima na voljo.

 

RAZISKAVA Vaša ekipa je vrhunska. So tudi vaši delovni prostori?

Kako delate danes? Kaj že deluje in kaj je potrebno spremeniti? Kako bi želeli delati v prihodnosti?

Ste strokovnjaki. Ste učinkoviti. Imate znanje, da ustvarjate vrhunske izdelke in storitve. Smiselne investicije v delovne prostore temeljijo na dobrih praksah obstoječega načina dela, ki mu dodamo nove elemente. Zato raziščemo delovne procese ekip, analiziramo rezultate in pripravimo predloge, ki vključujejo želje ter potrebe vašega kolektiva.

 

REZULTATI IN STRATEGIJA Ali resnično delate na način, na katerega mislite, da delate?

Kako dobro se poznate med seboj? Rezultati analize vam pogosto predstavijo nove informacije in vpogled vsakodnevnega delovanja podjetja ter ekipe. Kar smo se naučili, skupaj analiziramo in pripravimo strategijo, ki sovpada z vašimi cilji ter vizijo. 

 

REŠITEV Kako bo izgledalo? 

Čas je, da postanemo praktični. Pregledali smo rezultate raziskave in vpogledali v način delovanja kolektiva. Sedaj je čas, da strategijo in informacije prenesemo na papir. Raziskava lahko pokaže, da potrebujete več prostorov za sestanke in sodelovanje. Mogoče ekipe potrebujejo več tišine in možnosti koncentriranega dela. Z digitalnimi modeli in prostorskimi prikazi boste dobili celovit občutek, kako bodo vaši novi prostori izgledali ter kako bodo organizirani.

 

IZVEDBA Kako bo izvedeno?

Kako delujejo premične mize? Kako jih uporabljati? Kako si pravilno prilagoditi pisarniški stol? Kako uporabljati nov sistem za rezervacijo sob za sestanke? Kako uporabljati govorilnice in sobe za sestanke? Pomembno je, da ekipe pridobijo jasno sliko novih delovnih prostorov in delovnih procesov. Izvedba delovnih prostorov je hitra. Ampak to je samo začetek. Pomembno je, da ekipe tudi izobrazimo.

 

PARTNERSTVO Kako je bilo izvedeno?

So delovni prostori prilagojeni načinu vašega dela? Se vam zdi, da v ekipi več sodelujete in da ste bolj kreativni ali produktivni? Se vam zdi, da novi prostori spodbujajo zadovoljstvo in zdravje na delovnem mestu? Po 6 mesecih bomo še enkrat analizirali in ocenili rezultate v povezavi z vašo vizijo ter cilji. Primerjali bomo podatke in pogledali, kaj se je izboljšalo. To je pomembna faza procesa, ki preverja uspešnost investicije.

Način in oblike dela se zaradi bliskovitega napredka tehnologije in družbe konstantno spreminjajo. Delovni prostori morajo temu slediti in dopuščati možnost prilagoditve na nove potrebe in načine dela ekip.

Je že čas za prenovo vaših delovnih prostorov? Pomagajte si z vprašanji, ki smo jih pripravili za vas.

Zakaj Studio LIST?

Razmišljamo drugače. 100 % smo osredotočeni na fukcionalno estetiko.

Večina arhitekturnih birojev načrtuje stavbe od zunaj. Smisel iščejo v atraktivnem izgledu in zunanji podobi stavbe. V Studiu LIST razmišljamo drugače. Vaše delovne in bivalne prostore načrtujemo od znotraj – od posamezne pisarne ali sobe navzven.

Arhitektura in oblikovanje temeljita najprej na človeku. Šele nato na atraktivnem izgledu. S strukturiranimi vprašalniki, ogledom obstoječega stanja in uporabo sodobne tehnologije analiziramo in sprejmemo prave odločitve za načrtovanje vaših prostorov. Vsi si želimo lepih stvari. Mi verjamemo v lepe stvari, ki delujejo.

Zagotavljamo celovit nabor storitev.

Premišljeno načrtovani in dobro organizirani delovni prostori lahko občutno povečajo produktivnost in uspešno varujejo zaposlene – ne glede na sektor v katerem delujete, proračun, ki ga imate in način dela, ki vam je blizu.

Zagotavljamo celovit nabor storitev, vključno z raziskavami obstoječega stanja, svetovanjem, 3D oblikovanjem in vsemi ostalimi koraki, ki so potrebni za uspešno načrtovanje ter oblikovanje vaših delovnih prostorov prihodnosti.

Konstantno preverjamo ceno investicije. Ne projektiramo na pamet.

V fazi projektiranja lahko vplivamo na več kot 40 % cene gradnje. Zato ne projektiramo na pamet. Pri načrtovanju delovnih prostorov uporabljamo BIM, 3D virtualno resničnost in ostala digitalna orodja, s katerimi sproti preverjamo vrednost vaše investicije. Tako vas obvarujemo pred negativnimi presenečenji in nepričakovano visoko ceno investicije ob začetku gradnje.

Delovne prostore vedno načrtujemo po meri ekipe, saj s tem povečamo delovno učinkovitost. Kaj sploh pomeni, da so delovni prostori načrtovani po meri ekipe in zakaj je to tako zelo pomembno?

Vsako mnenje šteje

Na ta pa smo še posebej ponosni.

S pomočjo naših uporabnih nasvetov in idej o načrtovanju delovnih prostorov povečajte produktivnost vaše ekipe.

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.

99,7 % uspešno dokončanje projektov.

S 73 % naročnikov ohranjamo dolgoročno sodelovanje.

V letu 2020 smo 63 % naročil pridobili po priporočilu obstoječih naročnikov.

Oglejte si naše projekte

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku – pred, med in po gradnji.

Poslovni prostori podjetja EKWB – razširjen projekt

Obstoječe poslovne prostore hitro rastočega slovenskega IT podjetja smo prilagodili potrebam in željam njihove ekipe.

Prenovljene pisarne

Šolska knjižnica v Mozirju

V del večnamenskega prostora smo umestili novo šolsko knjižnico s pripadajočimi prostori za skupinsko in individualno delo.

Šolska knjižnica- stopnišče

Kulturni dom Ljubno ob Savinji

Z rekonstrukcijo in dozidavami obstoječega kulturnega doma je Ljubno pridobilo sodoben kulturno-kongresni center.

Kulturni dom

Poslovni prostori IT podjetja iz Ljubljane

Delovne prostore smo preuredili tako, da omogočajo optimalno produktivnost in zadovoljstvo ekipe.

Nov proizvodni objekt podjetja Aplast

Dograditev novih proizvodnih površin, ki bodo podjetju omogočila razširjeno in produktivnejšo proizvodnjo.

Poslovni prostori podjetja EKWB – prvoten projekt

Obstoječe opremo delovnih prostorov smo prilagodili in jo umestili v prenovljene prostore.

Pelikanova soseda – stanovanja na Razlagovi 7

Meščanska stanovanja z visoko kakovostjo bivanja.

Restavracija Gaj v Mozirju

Restavraciji s tradicijo smo s celovito prenovo vdahnili novo energijo.

85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.

Ne dovolite si več svojega časa preživljati v neprilagojenih, nezdravih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne in varne delovne prostore.