2. Priprava delovnih prostorov 🔧
Priprava delovnih prostorov je le eden izmed sedmih ukrepov za uspešno vrnitev ekipe v delovne prostore (kazalo).
Pomembno: Ukrepi morajo biti v skladu z Zakonom o varnosti in zdravju pri delu, Pravilnikom o zahtevah za zagotavljanje varnosti in zdravja delavcev na delovnih mestih ter ostalimi zakoni, predpisi in pravilniki, ki so relevantni v tem primeru.
- Zagotoviti je potrebno zaloge varnostne opreme (seznam ponudnikov zaščitne opreme);
- izvesti je potrebno izobraževanja o varnem nameščanju in odstranjevanju varnostne opreme (gradiva za izobraževanje);
- na vidna mesta v delovnih prostorih je potrebno obesiti navodila za umivanje rok in socialno distanciranje (strip Umivanje rok);
- posodobiti je potrebno ukrepe za varovanje zdravja celotne ekipe (Ministrstvo za zdravje je pripravilo Ukrepe za varovanje zdravja delavcev v času epidemije COVID-19);
- zagotoviti je potrebno opremo za čiščenje in razkuževanje ter posodobiti protokol čiščenja (Priporočila za čiščenje in razkuževanje prostorov izven zdravstvenih ustanov v času epidemije COVID-19);
- preveriti je potrebno delovanje sistemov, ki so ključni za obratovanje podjetja/organizacije, in sicer:
- mehanske sisteme;
- sistem oskrbe z vodo;
- sistem požarne varnosti;
- prezračevalne sisteme;
- hladilne sisteme in ostalo.
Pri pripravi načrta varne vrnitve v delovne prostore vam lahko pomagamo. V 4 korakih za vas pripravimo predlog in smernice reorganizacije prostorov, da zagotovite ustrezno fizično razdaljo med člani vaše ekipe. Prijavite se lahko tudi na naše e-novice, kjer vas obveščamo o novostih in idejah s področja načrtovanja delovnih prostorov.
Pokukajte še v našo e-brošuro, kjer najdete praktične ideje, kako lahko v času epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje vaše ekipe.