Delovni prostori po meri vaše ekipe

V 40 letih delovne dobe boste skupaj z vašimi sodelavci na delovnem mestu preživeli približno 92000 ur. To je ogromen del vašega življenja.

 

Uspešna podjetja se zavedajo, da so neposredno odvisna od rezultatov svoje ekipe. Ta je njihova najpomembnejša dodana vrednost in v ekonomiji znanja motor, ki omogoča rast ter razvoj podjetja. Vaši delovni prostori ji morajo zato omogočati produktiven, povezovalen in pa tudi zdrav način dela.

Z rastjo podjetij se lahko v delovnih prostorih pojavijo številni izzivi (gneča, slab zrak, nemogoča akustika …), ki lahko močno ovirajo delovni proces in vplivajo na vašo produktivnost. Zato je potrebno te izzive čim prej prepoznati in jih kar se da hitro rešiti, saj lahko privedejo tudi do konfliktov med posamezniki v vaši ekipi.

Prepoznajte prednosti in slabosti vaših delovnih prostorov s pomočjo naših spletnih orodij.

Postopek spreminjanja delovnih prostorov vedno razdelimo na 3 faze:

Raziskava obstoječih delovnih prostorov

Načrt in izvedba novih delovnih prostorov

Opazovanje novih delovnih prostorov

Nikoli ne izpustite 1. faze!

Zapomniti si je potrebno naslednje: delovni prostori morajo podpirati vrsto dela in način na katerega vaš tim dela. Če vodstvo podjetja ne prepozna potreb svoje ekipe, tvega, da bo v prenovljene delovne prostore vneslo spremembe, ki ovirajo, namesto da bi spodbujale pozitivne izkušnje na delovnem mestu. Preden se sploh lotite načrtovanja oziroma prenove vaših delovnih prostorov, morate pomisliti, kaj je vaš cilj.

Želite svoji ekipi zagotoviti več zasebnosti? Želite, da bi prostori omogočali več timskega dela? Želite, da bi bili delovni prostori bolj udobni?

Cilje je potrebno natančno opredeliti in njihovo uspešnost po prenovi tudi spremljati. Da bi sploh ugotovili, kaj je vaš cilj, je za mnenje in želje najprej potrebno vprašati tiste, ki so najbolj zaslužni za uspeh vašega podjetja – vašo ekipo. Šele na podlagi temeljite raziskave vaših prostorov in želj članov vašega tima, boste lahko ugotovili, kaj je tisto, kar v vaših prostorih funkcionira dobro ter kaj je nujno potrebno spremeniti.

Pri raziskovanju vaših delovnih prostorov si lahko pomagate s spletnimi orodji, ki smo jih pripravili za vas.

Ne veste, kako se lotiti raziskave obstoječih delovnih prostorov?

Včasih se je temeljite raziskave težko lotiti, saj nam vzame precej časa. Pogosto tudi ne vemo, kako se je lotiti. Pomanjkljivo znanje s področja organizacije delovnih prostorov je še en razlog, zakaj se tej izredno pomembni fazi načrtovanja delovnih prostorov, raje izognemo.

Ampak brez skrbi! Za vas smo pripravili 2 brezplačna pdf dokumenta, ki vam bosta pri raziskavi in načrtovanju vaših novih delovnih prostorov še kako v pomoč.

 

S pomočjo naše kratke e-knjige 16 elementov kakovostno zasnovanih delovnih prostorov vam bomo prestavili nekatere ključne elemente, ki jih je potrebno upoštevati pri organizaciji vaših prostorov. Ti so osnova za zagotovitev produktivnih, povezovalnih in varnih delovnih prostorov za vašo ekipo.

Brezplačno si lahko prenesete tudi pomembna vprašanja, ki vam bodo v pomoč pri raziskovanju in načrtovanju vaših obstoječih delovnih prostorov.

Univerzalna rešitev reorganizacije delovnih prostorov, ki bi ustrezala vsem podjetjem hkrati, na žalost ne obstaja.

Zato je nujno, da pred prenovo prostorov opravite raziskavo obstoječega delovnega okolja in ugotovite, ali so vaši delovni prostori prilagojeni dejavnostim, ki jih opravljate. Še bolj pomembno pa je, da ugotovite, kakšne so želje in potrebe vašega tima. To lahko naredite s pomočjo našega orodja Kašen tip pisarn ustreza vam?

 

Vsi člani vašega tima izpolnijo anonimni spletni vprašalnik, na podlagi katerega izveste, kakšne so njihove želje in potrebe. Tako se boste načrtovanja oziroma reorganizacije vaših delovnih prostorov lahko lotili bolj sistematično in kakovostno. Izognili se boste tveganju, da bi v prostore vnesli spremembe, ki bi ovirale produktivnost in povezanost vaše ekipe.

Kakšen tip pisarn torej ustreza vam in vaši ekipi?

Na podlagi odgovorov vaših sodelavcev vam lahko izdelamo tudi smernice investicije v vaše nove delovne prostore – za vas pripravimo nasvete, kaj morate storiti, da bodo vaši delovni prostori produktivnejši in prijetnejši. Svetujemo vam, kaj v vaših delovnih prostorih ohraniti, kaj spremeniti, kako ukrepati, kje začeti …

Splača se – vaši zaposleni so gonilo vašega podjetja!

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO

99,7 % uspešno dokončanje projektov.

S 73 % naročnikov ohranjamo dolgoročno sodelovanje.

V letu 2019 smo 63 % naročil pridobili po priporočilu obstoječih naročnikov.

Projekti, prilagojeni vašim željam. Z odgovornostjo do okolja.

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku pred, med in po gradnji.

Poslovni prostori podjetja EKWB

Obstoječe poslovne prostore znanega slovenskega IT podjetja smo prilagodili potrebam in željam njihove ekipe.

Pelikanova soseda – stanovanja na Razlagovi 7

Meščanska stanovanja z visoko kakovostjo bivanja.

Restavracija Gaj v Mozirju

Restavraciji s tradicijo smo s celovito prenovo vdahnili novo energijo.

Poslovni prostori podjetja Brihteja

Hitro rastočemu IT podjetju smo omogočili boljšo povezanost in sodelovanje med zaposlenimi.

Poslovni prostori Centra za fiziatrijo dr. Nikolić

Na izredno majhni kvadraturi (97 m2) nam je uspelo zasnovati kar 5 prostorov za obravnavo pacientov.

Poslovni prostori podjetja Termoshop

Nova programska razdelitev prostorov.

Stanovanjski karé Merx v starem mestnem jedru Celja

Ureditev območja med Glavnim trgom 4 in Kocenovo ulico 2a.

Telovadnica Luče

Nov športni center v Lučah, s katerim bo kraj pridobil 1000 m2 novih pokritih športnih in večnamenskih površin.

Vas zanimajo nasveti in ideje s področja snovanja kakovostnih delovnih prostorov?