Webinar: Vaša ekipa je vrhunska. So tudi vaši delovni prostori?

Kako z (manjšimi) spremembami v prostoru spodbuditi delovno učinkovitost?

Vrhunski delovni prostori

Zakaj se udeležiti webinarja?

Ste vedeli, da delovni prostori (ne)produktivnost in (ne)zadovoljstvo sodelavcev spodbujajo ali zavirajo?
Kar 35 % časa preživimo na delovnem mestu. Približno 73680 ur v 40 letih. Če je vaša ekipa motor podjetja, so delovni prostori ena izmed energij, ki ga poganja. Pozitivna ali negativna.

Na webinarju, se boste seznanili, kako obstoječe pisarne vplivajo na (ne)zadovoljstvo ekip. Seznanili se boste, ali vam obstoječi delovni prostori o(ne)mogočajo:

  • nadgrajevanje produktivnosti, inovativnosti in zadovoljstva vaše ekipe;
  • učinkovit razvoj kompetenc posameznikov;
  • hitro realizacijo vaših ciljev in vizije.

Darilo: Po udeležbi prejmete PDF povzetek 16 ključnih dejavnikov v prostoru, ki pozitivno vplivajo na delovno učinkovitost.

Iz programa webinarja

  • Ali vaši delovni prostori podpirajo vrsto in način dela vaše ekipe?
  • Kako tudi s pomočjo kakovostno zasnovanih delovnih prostorov v podjetje privabiti najboljši in najsposobnejši kader?
  • Gradite kulturo podjetja? Ste zgradili tudi prostor, ki to podpira?
  • 3 področja: osebni delovni prostor, počutje in delovna učinkovitost v praksi.
  • Skrivnosti inkluzivnih (po meri vseh sodelavcev zasnovanih) prostorov.
  • Kateri so prostorski dejavniki, ki vplivajo na visoko stopnjo stresa in s tem nizko produktivnost ekipe? Kako jih odpraviti oz. zmanjšati njihov vpliv?
  • Najpogostejše prostorske težave s katerimi se srečujejo podjetja in njihove rešitve.
  • Vsaj 10 prostorskih trikov za višjo delovno učinkovitost, ki jih lahko takoj implementirate v obstoječe delovne prostore.

Komu je webinar namenjen?

Udeležbo priporočamo HR managerjem, direktorjem družb, office managerjem, vodjem vzdrževanja ter vsem, ki načrtujete, urejate in organizirate delovne prostore za vaše podjetje.

Kdo bo predaval?

Webinar bo vodil Miha Prosen, mag. inž. arh. in direktor podjetja Studio LIST.

Kdaj bo webinar?

Webinar bo potekal v:

  • četrtek, 23. 2. 2022, od 9.00 do 11.00.

Udeležba na webinarju je brezplačna in možna na podlagi predhodne prijave na izbran termin.

Ena prijava velja za eno osebo. V primeru prijave več oseb iz istega podjetja, vas prosimo, da izpolnete prijavo za vsako osebo posebej.

Kako se prijavite?

Na webinar se prijavite tukaj. Prijave bomo zbirali do zapolnitve mest oziroma do 2 dni pred izvedbo določenega termina webinarja.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@studio-list.si ali na telefonski številki 03 428 0980.
Se že veselimo vaše prijave.

Brezplačni individualni posvet o delovnih prostorih

Cilj posveta je določitev konkretnih korakov, potrebnih za reševanje dilem, ki jih prepoznate v vaših delovnih prostorih.

Katere so izboljšave, ki jih lahko uvedete takoj? Kako ob načrtovani prenovi urediti poslovne oziroma proizvodne prostore tako, da bodo spodbujali delovno učinkovitost in zadovoljstvo vseh posameznikov v vaši ekipi?

Tu smo, da:

  • prepoznamo in prevzamemo breme, ki ga imate s prostorom;
  • vam prihranimo sive lase in stres;
  • skupaj poiščemo aha momente.

LISTavci zagotavljamo celovito storitev upravljanja s prostorom, od raziskave obstoječega stanja in načrtovanja do strokovne podpore pri izvedbi ter analize nadaljnjih korakov izvedenega stanja in vzdrževanja. Kaj potrebujete vi?

Vabljeni na individualni posvet preko video konference. Oddajte prijavnico in z veseljem vam priskočimo na pomoč. Za uskladitev termina nam lahko tudi pišete na e-naslov info@studio-list.si ali nas pokličete na tel. št. 03 428 0980 (pon–pet: 7.00–15.00).

Kakšen prostor vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo?

Spletni pripomoček za načrtovanje delovnih prostorov: V 20 minutah prepoznajte prednosti in slabosti svojih delovnih prostorov. Ali sploh podpirajo vaše vsakodnevne delovne aktivnosti?

 

DELOVNI PROSTORI MORAJO BITI ZASNOVANI POSEBEJ ZA VAŠO EKIPO

Ljudje zaznavamo in doživljamo prostor različno. Razlikujejo se tudi naše potrebe. Nekateri posamezniki pri delu potrebujejo mir in tišino, spet drugi se napajajo z energijo živahnejših in glasnejših okolij. Kar deluje v vašem podjetju, pogosto ne deluje v drugem. In obratno. Delovni prostori, ki podpirajo delovne aktivnosti, potrebe in prijetno počutje vaše ekipe, morajo biti zato načrtovani specifično za vašo ekipo.

 

KAJ LAHKO ZAVIRA VAŠO PRODUKTIVNOST?

Neudobna delovni stol in miza, nefleksibilna oprema, neustrezna razporeditev prostorov, premajhna raznolikost delovnih postaj, pomanjkanje prostorov za delo v miru in tišini ali skupini, prevelika hrup in gneča ter neustrezno termalno ugodje, premalo naravne svetlobe, zastarela tehnologija …

 

STE PREPRIČANI, DA VAŠI PROSTORI OMOGOČAJO PRODUKTIVNO DELO VAŠE EKIPE?

Če ste, potem odlično. Ampak pozor! Predvidevati ne pomeni enako kot vedeti. Da so vaši prostori kakovostni ne pomeni nič, če jih kot take ne dojema tudi vaša ekipa. Kar je pomembno vaši ekipi, mora biti pomembno tudi vam. Čim prej zberite podatke. Le tako boste prostore lahko organizirali tako, da bodo podpirali potrebe in vsakodnevne delovne aktivnosti vaše ekipe.

 

KAKO LAHKO HITRO IN UČINKOVITO Z NAŠO POMOČJO ZBERETE PODATKE?

S pomočjo našega spletnega vprašalnika Kakšen prostor vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo. Več o njem lahko preberete tukaj.