Webinar: Vaša ekipa je vrhunska. So tudi vaši delovni prostori?

Kako z (manjšimi) spremembami v prostoru spodbuditi delovno učinkovitost?

Vrhunski delovni prostori

Zakaj se udeležiti webinarja?

Ste vedeli, da delovni prostori (ne)produktivnost in (ne)zadovoljstvo sodelavcev spodbujajo ali zavirajo?
Kar 35 % časa preživimo na delovnem mestu. Približno 73680 ur v 40 letih. Če je vaša ekipa motor podjetja, so delovni prostori ena izmed energij, ki ga poganja. Pozitivna ali negativna.

Na webinarju, se boste seznanili, kako obstoječe pisarne vplivajo na (ne)zadovoljstvo ekip. Seznanili se boste, ali vam obstoječi delovni prostori o(ne)mogočajo:

  • nadgrajevanje produktivnosti, inovativnosti in zadovoljstva vaše ekipe;
  • učinkovit razvoj kompetenc posameznikov;
  • hitro realizacijo vaših ciljev in vizije.

Darilo: Po udeležbi prejmete PDF povzetek 16 ključnih dejavnikov v prostoru, ki pozitivno vplivajo na delovno učinkovitost.

Iz programa webinarja

  • Ali vaši delovni prostori podpirajo vrsto in način dela vaše ekipe?
  • Kako tudi s pomočjo kakovostno zasnovanih delovnih prostorov v podjetje privabiti najboljši in najsposobnejši kader?
  • Gradite kulturo podjetja? Ste zgradili tudi prostor, ki to podpira?
  • 3 področja: osebni delovni prostor, počutje in delovna učinkovitost v praksi.
  • Skrivnosti inkluzivnih (po meri vseh sodelavcev zasnovanih) prostorov.
  • Kateri so prostorski dejavniki, ki vplivajo na visoko stopnjo stresa in s tem nizko produktivnost ekipe? Kako jih odpraviti oz. zmanjšati njihov vpliv?
  • Najpogostejše prostorske težave s katerimi se srečujejo podjetja in njihove rešitve.
  • Vsaj 10 prostorskih trikov za višjo delovno učinkovitost, ki jih lahko takoj implementirate v obstoječe delovne prostore.

Komu je webinar namenjen?

Udeležbo priporočamo HR managerjem, direktorjem družb, office managerjem, vodjem vzdrževanja ter vsem, ki načrtujete, urejate in organizirate delovne prostore za vaše podjetje.

Kdo bo predaval?

Webinar bo vodil Miha Prosen, mag. inž. arh. in direktor podjetja Studio LIST.

Kdaj bo webinar?

Webinar bo potekal v:

  • četrtek, 2. 12. 2021, od 9.00 do 11.00.

Udeležba na webinarju je brezplačna in možna na podlagi predhodne prijave na izbran termin.

Ena prijava velja za eno osebo. V primeru prijave več oseb iz istega podjetja, vas prosimo, da izpolnete prijavo za vsako osebo posebej.

Kako se prijavite?

Na webinar se prijavite tukaj. Prijave bomo zbirali do zapolnitve mest oziroma do 2 dni pred izvedbo določenega termina webinarja.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@studio-list.si ali na telefonski številki 03 428 0980.
Se že veselimo vaše prijave.

Brezplačni individualni posvet o delovnih prostorih

Cilj posveta je določitev konkretnih korakov, potrebnih za reševanje dilem, ki jih prepoznate v vaših delovnih prostorih.

Katere so izboljšave, ki jih lahko uvedete takoj? Kako ob načrtovani prenovi urediti poslovne oziroma proizvodne prostore tako, da bodo spodbujali delovno učinkovitost in zadovoljstvo vseh posameznikov v vaši ekipi?

Tu smo, da:

  • prepoznamo in prevzamemo breme, ki ga imate s prostorom;
  • vam prihranimo sive lase in stres;
  • skupaj poiščemo aha momente.

LISTavci zagotavljamo celovito storitev upravljanja s prostorom, od raziskave obstoječega stanja in načrtovanja do strokovne podpore pri izvedbi ter analize nadaljnjih korakov izvedenega stanja in vzdrževanja. Kaj potrebujete vi?

Vabljeni na individualni posvet preko video konference. Oddajte prijavnico in z veseljem vam priskočimo na pomoč. Za uskladitev termina nam lahko tudi pišete na e-naslov info@studio-list.si ali nas pokličete na tel. št. 03 428 0980 (pon–pet: 7.00–15.00).

Kakšen ti pisarn ustreza vam?

Spletni pripomoček za načrtovanje delovnih prostorov: s pomočjo 10 vprašanj v 15 minutah prepoznajte prednosti in slabosti vaših delovnih prostorov. Vam omogočajo produktivno delo ali vas pri delu ovirajo? Odgovor je enostaven: vprašajte svojo ekipo. 

KAKŠEN JE POSTOPEK?

Korak 1: Posredujemo vam povezavo do spletnega vprašalnika, ki jo pošljete vaši ekipi.

Korak 2: Vsi člani vaše ekipe izpolnijo vprašalnik (primer vprašanja).

Korak 3: Počakate na rezultate vprašalnika, ki vam jih v roku 7 delovnih dni pošljemo po elektronski pošti (1. primer in 2. primer analize vprašanja). Prejemete PDF in Excel analizo vprašalnika.

Na podlagi rezultatov vprašalnika boste lahko sami pripravili strategijo investicije v vaše delovne prostore, saj boste dobili ključne informacije o tem, kaj si želijo in kakšne potrebe imajo člani vaše ekipe. Iz analize vprašalnika bo jasno vidno, kje v vaših delovnih prostorih se pojavljajo največje težave. To pa je bistveno, ko se lotevate reorganizacije delovnih prostorov, če želite svoji ekipi zagotoviti prostore, ki ji omogočajo produktivno delo.

 

Preizkusite naše spletno orodje za 120 EUR (cena je brez DDV-ja).