Webinar: Vaša ekipa je vrhunska. So tudi vaši delovni prostori?

Kako z (manjšimi) spremembami v prostoru spodbuditi delovno učinkovitost?

Vrhunski delovni prostori

Zakaj se udeležiti webinarja?

V 40 letih delovne dobe boste skupaj s sodelavci na delovnem mestu preživeli približno 73680* ur. To je ogromen del vašega življenja.

Uspešna podjetja vedo, da so neposredno odvisna od rezultatov svoje ekipe. Ta je njihova najpomembnejša dodana vrednost in v ekonomiji znanja motor, ki omogoča rast ter razvoj podjetja. Vaši delovni prostori ji morajo zato omogočati učinkovit in zdrav način dela.

Delovni prostori morajo biti zasnovani posebej za vašo ekipo

Zavedati se morate, da ljudje zaznavamo in doživljamo prostor različno. Razlikujejo se tudi naše potrebe. Nenazadnje na delovnem mestu opravljamo precej raznolike delovne aktivnosti. Kar deluje v vašem podjetju, ne deluje v drugem. In obratno. Delovni prostori, ki podpirajo delovne aktivnosti, potrebe in prijetno počutje vaše ekipe, morajo biti načrtovani specifično za vašo ekipo.

Darilo: Po udeležbi prejmete PDF povzetek 16 ključnih prostorskih elementov/dejavnikov, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju svojih delovnih prostorov.

*vir: ReviseSociology: What Percentage of Your Life Will You Spend at Work?

Iz programa webinarja

  • Počutje in učinkovitost ekipe na delovnem mestu: kaj pravijo raziskave;
  • najpogostejše prostorske težave, s katerimi se srečujejo podjetja in njihove rešitve;
  • zakaj je pomembno, da so delovni prostori načrtovani po meri ekipe;
  • najpomembnejši prostorski elementi/dejavniki, na katere morate biti pozorni pri načrtovanju svojih delovnih prostorov;
  • učinkoviti prostorski triki, ki jih lahko takoj implementirate v obstoječe delovne prostore;
  • kako tudi s pomočjo kakovostno zasnovanih delovnih prostorov v podjetje privabiti najboljši in najsposobnejši kader;
  • praktični primeri implementacije prostorskih sprememb naših naročnikov, ki so pomembno pripomogle k večji učinkovitosti in prijetnejšemu počutju ekipe na delovnem mestu.

Komu je webinar namenjen?

Udeležbo priporočamo HR managerjem, direktorjem družb, office managerjem, vodjem vzdrževanja ter vsem, ki načrtujete, urejate in organizirate delovne prostore za vaše podjetje.

Kdo bo predaval?

Webinar bo vodil Miha Prosen, mag. inž. arh. in direktor podjetja Studio LIST.

Kdaj bo webinar?

Webinar bo potekal :

 

Udeležba na webinarju je brezplačna in možna na podlagi predhodne prijave na izbran termin.

Ena prijava velja za eno osebo. V primeru prijave več oseb iz istega podjetja, vas prosimo, da izpolnete prijavo za vsako osebo posebej.

Kako se prijavite?

Na webinar se prijavite tukaj. Prijave bomo zbirali do zapolnitve mest oziroma do dneva pred izvedbo določenega termina webinarja.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@studio-list.si ali na telefonski številki 03 428 0980.
Se že veselimo vaše prijave.

Brezplačni individualni posvet o delovnih prostorih

Cilj posveta je določitev konkretnih korakov, potrebnih za reševanje dilem, ki jih prepoznate v vaših delovnih prostorih.

Katere so izboljšave, ki jih lahko uvedete takoj? Kako ob načrtovani prenovi urediti poslovne oziroma proizvodne prostore tako, da bodo spodbujali delovno učinkovitost in zadovoljstvo vseh posameznikov v vaši ekipi?

Tu smo, da:

  • prepoznamo in prevzamemo breme, ki ga imate s prostorom;
  • vam prihranimo sive lase in stres;
  • skupaj poiščemo aha momente.

LISTavci zagotavljamo celovito storitev upravljanja s prostorom, od raziskave obstoječega stanja in načrtovanja do strokovne podpore pri izvedbi ter analize nadaljnjih korakov izvedenega stanja in vzdrževanja. Kaj potrebujete vi?

Vabljeni na individualni posvet preko video konference. Oddajte prijavnico in z veseljem vam priskočimo na pomoč. Za uskladitev termina nam lahko tudi pišete na e-naslov info@studio-list.si ali nas pokličete na tel. št. 03 428 0980 (pon–pet: 7.00–15.00).

Kakšen prostor vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo?

Spletni pripomoček za načrtovanje delovnih prostorov: V 20 minutah prepoznajte prednosti in slabosti svojih delovnih prostorov. Ali sploh podpirajo vaše vsakodnevne delovne aktivnosti?

 

DELOVNI PROSTORI MORAJO BITI ZASNOVANI POSEBEJ ZA VAŠO EKIPO

Ljudje zaznavamo in doživljamo prostor različno. Razlikujejo se tudi naše potrebe. Nekateri posamezniki pri delu potrebujejo mir in tišino, spet drugi se napajajo z energijo živahnejših in glasnejših okolij. Kar deluje v vašem podjetju, pogosto ne deluje v drugem. In obratno. Delovni prostori, ki podpirajo delovne aktivnosti, potrebe in prijetno počutje vaše ekipe, morajo biti zato načrtovani specifično za vašo ekipo.

 

KAJ LAHKO ZAVIRA VAŠO PRODUKTIVNOST?

Neudobna delovni stol in miza, nefleksibilna oprema, neustrezna razporeditev prostorov, premajhna raznolikost delovnih postaj, pomanjkanje prostorov za delo v miru in tišini ali skupini, prevelika hrup in gneča ter neustrezno termalno ugodje, premalo naravne svetlobe, zastarela tehnologija …

 

STE PREPRIČANI, DA VAŠI PROSTORI OMOGOČAJO PRODUKTIVNO DELO VAŠE EKIPE?

Če ste, potem odlično. Ampak pozor! Predvidevati ne pomeni enako kot vedeti. Da so vaši prostori kakovostni ne pomeni nič, če jih kot take ne dojema tudi vaša ekipa. Kar je pomembno vaši ekipi, mora biti pomembno tudi vam. Čim prej zberite podatke. Le tako boste prostore lahko organizirali tako, da bodo podpirali potrebe in vsakodnevne delovne aktivnosti vaše ekipe.

 

KAKO LAHKO HITRO IN UČINKOVITO Z NAŠO POMOČJO ZBERETE PODATKE?

S pomočjo našega spletnega vprašalnika Kakšen prostor vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo. Več o njem lahko preberete tukaj.