1. Reorganizacija delovnih
prostorov┬á­čĆó

Reorganizacija delovnih prostorov je le eden izmed sedmih ukrepov za uspešno vrnitev ekipe v delovne prostore (kazalo).

Cilj priprave na─Źrta reorganizacije delovnih prostorov je varen ter nekonflikten prehod na opravljanje dela v delovnih prostorih, v skladu s potrebami podjetij/organizacij ter njihovih ekip. Posegi v delovne prostore so namenjeni omejevanju mo┼żnosti prenosa oku┼żb. Poudarek je na zagotavljanju socialne distance minimalno 1,5ÔÇô2 m (oglejte si priporo─Źila za prepre─Źevanje oku┼żb v zaprtih prostorih). Re┼íitve se razlikujejo glede na ┼ítevilo ljudi, ki se v posameznem koraku vra─Źajo na delovno mesto v podjetje.

Pomembno: Ukrepi socialnega distanciranja morajo biti v skladu z Zakonom o varnosti in zdravju pri delu, Pravilnikom o zahtevah za zagotavljanje varnosti in zdravja delavcev na delovnih mestih ter ostalimi zakoni, predpisi in pravilniki, ki so relevantni v tem primeru.

Pri pripravi na─Źrta varne vrnitve v delovne prostore vam lahko pomagamo. V 4 korakih za vas pripravimo predlog in smernice reorganizacije prostorov, da zagotovite ustrezno fizi─Źno razdaljo med ─Źlani va┼íe ekipe.

Znotraj delovnih prostorov/pisarn

Pomembno je, da ob prihodu na delovno mesto va┼ío ekipo na vidnem mestu (digitalno ali s plakati) opomnite na skrb za svojo varnost in varnost njihovih sodelavcev. Ta vklju─Źuje vzdr┼żevanje ustrezne fizi─Źne razdalje (1,5ÔÇô2 m), redno umivanje in razku┼żevanje rok, smernice za izvajanje sestankov in uporaba virtualnih orodij, smernice za sestankovanje in dru┼żenje ÔÇŽ

3D prikaz reorganizacije delovnih prostorov za znano slovensko podjetje z namenom zagotavljanja ustrezne fizi─Źne razdalje med ─Źlani ekipe.

Pokukajte ┼íe v na┼ío e-bro┼íuro, kjer najdete prakti─Źne ideje, kako lahko v ─Źasu epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje va┼íe ekipe.

Higiena prostorov in delovnih površin

Reorganizacija delovnih prostorov

─îe ┼żelite zagotoviti socialno distanco, reducirati to─Źke pogostega dotika in s tem poskrbeti za zdrave ter varne delovne prostore, upo┼ítevajte naslednje:

Sestanki

Prijavite se na na┼íe┬áe-novice, kjer vas obve┼í─Źamo o novostih in idejah s podro─Źja na─Źrtovanja delovnih prostorov.

  1. Reorganizacija delovnih prostorov ­čĆó
  2. Priprava delovnih prostorov ­čöž
  3. Priprava ekipe na vrnitev ­čĹęÔÇŹ­čĺ╗
  4. Nadzor dostopa do delovnih prostorov ­čܬ
  5. Omejitev ┼ítevila to─Źk pogostega dotika ­čĹć
  6. Zagotovitev kakovostne komunikacije ԜĴŞĆ
  7. Vzpostavitev dela od doma ­čĆá