Preveč motenj na delovnem mestu? Morda manjka le jasen dogovor.

 

Zagotovo poznate občutek, ko sedite za mizo v pisarni, se končno osredotočite in začnete delati. Vse teče gladko, nato pa nenadoma ob vaši mizi stoji sodelavec Toni z vprašanjem: “Te lahko na kratko zmotim?” Ali pa mimo pride Tanja in začne pripovedovati o dogodku preteklega vikenda. V trenutku izgubimo koncentracijo, pozornost se preusmeri in delo zastane. Škoda je storjena.

Zato smo pripravili brezplačen dokument, ki vam lahko pomaga narediti prvi korak k bolj umirjenemu, spoštljivemu in produktivnemu delovnemu okolju. V njem boste našli praktičen primer pravil interakcije med zaposlenimi – preprost, uporaben in primeren za prilagoditev različnim ekipam.

Gre za nabor priporočil, ki temeljijo na razumevanju, da smo različni – po načinu dela, po potrebah, pa tudi po trenutkih v dnevu, ko smo najbolj zbrani. In ravno zato je pomembno, da vzpostavimo skupna pravila, ki omogočajo vsakomur, da dela v miru, kadar to potrebuje.

 

Produktivnost

 

Prenesite brezplačen primer pravilnika in ga uporabite kot izhodišče za pogovor v svoji ekipi. V zameno vas prosimo le za e-naslov, da vam dokument lahko pošljemo in vas občasno obvestimo o sorodnih vsebinah.

Vnesite svoje podatke, če želite prejeti brezplačen primer pravil interakcije med zaposlenimi – dokument, ki vam lahko pomaga vzpostaviti bolj mirno, osredotočeno in spoštljivo delovno okolje.

Vaše podatke uporabljamo izključno za namen komunikacije z vami. Kadar koli se lahko od naših e-sporočil odjavite (povezavo za odjavo najdete v vsakem našem e-sporočilu). Svoje podatke lahko tudi spremenite ali izbrišete.

Podatke obdelujemo v skladu z našo politiko piškotkov in politiko varstva osebnih podatkov. Če imate kakršno koli vprašanje, nas kontaktirajte na e-naslov info@studio-list.si.

Več o naši politiki varstva osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.