Webinar: Delovni prostori prihodnosti: česa ne smete spregledati?

Pandemija je povzročila neizogibne spremembe tudi na področju organizacije delovnih prostorov. Že veste, v katero smer boste zapeljali svojo prostorsko strategijo?

Vrhunski delovni prostori

Zakaj se udeležiti webinarja?

V zadnjih nekaj letih so bila podjetja po vsem svetu deležna pomembnih sprememb. Se je tudi vaša ekipa prvič preizkusila v delu od doma tako kot ekipe številnih drugih podjetjih? Raziskava podjetja Leesman, opravljena na več kot 160000 zaposlenih po vsem svetu, je osvetlila en precej pomembno podatek: povprečno domače delovno okolje, zasnovano za namen bivanja, bolje podpira delovne aktivnosti ekipe kot povprečni delovni prostori, zasnovani izključno za namen opravljanja dela. To pa pove veliko o kakovosti slednjih.

Da bi delovni prostori podpirali nova pričakovanja, zahteve in potrebe ekip, ki so se rodila kot posledica izkušnje dela na daljavo ter celotne turbulentne situacije v zadnjih letih, jih je potrebno reorganizirati. Poskrbeti moramo, da bodo fleksibilnejši in ključno: podpirali tako individualne kot skupinske delovne aktivnosti ekipe. To pomeni, da lahko sodelavci znotraj prostorov opravljajo tako delovne naloge, za katere sta potrebna mir in tišina, kot tudi tiste, za katere je potrebno sodelovanje večje ekipe. Kako torej organizirati in prilagoditi delovne prostore, da bodo podpirali sodobnejše načine dela (med drugim tudi hibridno delo) oziroma nova pričakovanja ekip? O tem se bomo razpravljali na našem brezplačnem webinarju.

Iz programa webinarja

  • Zakaj je pomembno, da so delovni prostori prilagojeni potrebam in delovnim aktivnostim ekipe?
  • Na kakšen način želijo delati ekipe – kaj kažejo podatki raziskav po svetu
  • Hibridno delo in dejavniki, ki vplivajo na uspešnost izvajanja takšnega načina dela.
  • Zakaj ekipe na delovnem mestu pričakujejo več fleksibilnosti in zakaj je pomembno, da njihova pričakovanja upoštevamo?
  • Kako lahko podjetja v delovnih prostorih zagotovijo več fleksibilnosti in s tem ekipi omogočijo produktivnejše delo?
  • Kako s pomočjo con v delovnih prostorih zadovoljiti raznolike potrebe in pričakovanja ekipe?
  • 4 konkretni primeri organizacije delovnih prostorov, ki v ospredje postavljajo 4 cone: cono koncentriranega dela, cono sodelovanja, cono neformalnega druženja in cono učenja.
  • Kakšne prostore vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo – kako lahko zberemo podatke?
  • Kratka predstavitev našega spletnega orodja, s pomočjo katerega hitro zberete podatke o tem, kakšne potrebe ima vaša ekipa in kakšne prostore potrebuje za učinkovito delo.

Komu je webinar namenjen?

Udeležbo priporočamo HR managerjem, direktorjem družb, office managerjem, vodjem vzdrževanja ter vsem, ki načrtujete, urejate in organizirate delovne prostore za vaše podjetje.

Kdo bo predaval?

Webinar bo vodil Miha Prosen, mag. inž. arh. in direktor podjetja Studio LIST.

Kdaj bo webinar?

Na voljo so naslednji termini:

  • četrtek, 28. 3. 2024, od 9.00 do 10.15;
  • četrtek, 6. 6. 2024, od 9.00 do 10.15.

Udeležba na webinarju je brezplačna in možna na podlagi predhodne prijave na izbran termin.

Ena prijava velja za eno osebo. V primeru prijave več oseb iz istega podjetja, vas prosimo, da izpolnite prijavo za vsako osebo posebej.

Kako se prijavite?

Na webinar se prijavite tukaj. Prijave bomo zbirali do zapolnitve mest oziroma do 2 dni pred izvedbo določenega termina webinarja.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@studio-list.si ali na telefonski številki 03 428 0980.
Se že veselimo vaše prijave.