Govorilnica

Kako lahko govorilnica pripomore k omejevanju hrupa v delovnih prostorih

Da smo se v našem podjetju srečevali s težavo prekomernega hrupa in medsebojnega motenja, kot posledico interakcije med sodelavci ter ostalimi obiskovalci naših prostorov, smo že pisali v prejšnjem blog zapisu. Ekipa se je namreč v zadnjem času precej povečala, zato smo morali v prostorih zagotoviti ustrezne pogoje za opravljanje raznolikih, tako tihih kot nekoliko glasnejših delovnih aktivnosti.

Po skrbnem razmisleku in razpravi z ekipo smo sklenili, da se bomo problema hrupa v naših delovnih prostorih lotili z investicijo v zvočno izolirano govorilnico. Ta preprečuje, da bi se zvok iz njene notranjosti širil v prostor. Odločili smo se za model, ki sprejme štiri osebe, saj nam to omogoča, da ga uporabljamo ne le za individualno delo, ampak tudi za sestanke z več udeleženci, kar je bilo ključno pri odločitvi za njeno velikost.

 

Naše e-novice so kraj, kjer najdete številne praktične nasvete in ideje, ki vam bodo pomagali pri optimizaciji delovnih prostorov. Prijavite se tukaj.

 

Pri katerih delovnih aktivnostih se je govorilnica izkazala za najbolj učinkovito in za kaj jo uporabljamo v našem podjetju?

 

  • Najbolj pogosto za opravljanje službenih in zasebnih telefonskih klicev, da ne bi motili preostalega dela ekipe;
  • za posamezne video klice s sodelavci, ki delo opravljajo na daljavo, ali pa z naročniki oziroma partnerji;
  • za interne sestanke in sodelovanje ekipe;
  • za zasebne pogovore med sodelavci;
  • kot dodaten prostor za sestanke z naročniki ali poslovnimi partnerji, ko ni na voljo soba za sestanke;
  • v primerih, ko posameznik želi za krajši čas delo opraviti v popolnem miru in tišini;
  • za kratek oddih od dela.

 

Govorilnica se je v naših delovnih prostorih, glede na potrebe, ki jih imamo, izkazala za res učinkovito rešitev. Med delom se redkeje motimo med seboj, sestanke in telefonske pogovore pa lahko opravljamo v miru ter zasebnosti. Je pa pri tem smotrno izpostaviti eno ključno stvar: vnaprej je potrebno določiti pravila interakcije in uporabe delovnih prostorov ter govorilnice. Če se pravil ne držimo, govorilnica sama po sebi na omejevanje hrupa ne bo imela posebnega vpliva.

Kakšna pravila smo uvedli in zakaj je pomembno, da se jih drži celotna ekipa, pa vam predstavimo v blog zapisu z naslovom Enostavna pravila za manj hrupa v pisarnah. Vabljeni k branju.