Ko se lotevate načrtovanja ali reorganizacije vaših delovnih prostorov, morate biti posebej pozorni na 16 elementov, ki pomembno vplivajo na produktivnost, povezanost ter zdravje pri delu svojega tima. Preverite, kateri so ti elementi.
Ko se lotevate načrtovanja ali reorganizacije vaših delovnih prostorov, morate biti posebej pozorni na 16 elementov, ki pomembno vplivajo na produktivnost, povezanost ter zdravje pri delu svojega tima. Preverite, kateri so ti elementi.
Pomembno je, da zberete čim več informacij o načinu dela članov svoje ekipe in opazujete njihove obstoječe navade. Razmislite, kaj že deluje in kaj bi lahko izbojšali?
Pri tem si pomagajte z brezplačnim vprašalnikom, ki smo ga pripravili za vas.
Univerzalna rešitev reorganizacije delovnih prostorov, ki bi ustrezala vsem podjetjem hkrati, na žalost ne obstaja!
Delovni prostori morajo podpirati vrsto in način dela celotne ekipe. Če vodstvo podjetja ne prepozna potreb svoje ekipe, tvega, da bo v prenovljene delovne prostore vneslo spremembe, ki ovirajo, namesto da bi spodbujale pozitivne izkušnje na delovnem mestu.
Za vas smo pripravili 2 pripomočka, ki vam pomagata prepoznati potrebe in želje ekipe. Najdete ju tukaj.